2008. február 11., hétfő

Very low-fat brownie

Írta: Fakanál

Nemisbékától kaptam a Cookie Book (Over 300 step-by-step recipes for home baking) című könyvet, melyet C. Atkinson, J. Farrow és V. Barrett jegyeznek. Mostanáig csak odáig jutottunk egymással, hogy kedvtelve olvasgattam a recepteket, de tegnap elérkezett az idő, hogy a számtalan bejelölt süti közül egyet meg is süssek. Eredeti címe: Very Low-fat Brownies. Én inkább kakaós piskótának nevezném, de nem tagadhatom, hogy a very low-fat fogta meg igazából a szememet:)



Hozzávalók egy 22x22 cm-es formához:

10 dkg liszt
fél teáskanál sütőpor
3 teáskanál kakaópor
20 dkg kristálycukor (kevesebbet tettem bele, mert az rendben van, hogy very low-fat, de azért ne legyen very high-sugar, ha nem muszáj:)
1 dl natúr joghurt
2 felvert tojás
1 teáskanál vaníliakivonat
fél teáskanál növényi olaj

Elkészítés:

A lehető legegyszerűbb. Keverjünk szépen össze minden alkotóelemet, majd egy sütőpapírral kibélelt kis formába töltsük bele a masszát. 180 fokra előmelegített sütőben süssük 25 percig. Tűpróba ennek se árthat.

Én voltam olyan galád, és vaníliafagyival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: