2008. április 15., kedd

Karcsúsító zöldség leves


Már régóta tervezem, hogy leírom ezt az egyszerű levest. Csak most készítettem róla fényképet. Én vagyok a megtestesítője annak, hogy állandóan vigyáznom kell, hogy mit eszem. Ez sajnos meg is látszik rajtam, mert nem mindig sikerül! Ugyanis imádok enni!
Amikor ilyet főzök a család is ezt eszi, csak nekik tortellinivel készítem.
Külön megfőzöm nekik a félkész tortellinit. Kipróbáltam már a Lidlben és a Plusban kaphatókat, és finomak. A leves betét mindennap változtatható (pl: májgombóc, pirított tészta, sima tészta stb.).

A hozzávalók tetszőlegesen változtathatók, de krumplit sohasem teszek bele mert az nagyon hizlal.
Most egy fél fej káposzta, zeller,1 db kaliforniai paprika, 5 szál gyökér, 5 szál répa, hagyma, fokhagyma került bele.
A hozzávalókat apróra vágtam és vízzel felöntöttem. Sóztam ,borsoztam és bazsalikommal ízesítettem. Ebből az adagból nagyon sok lett, de most ezt eszem legalább 3 napig.

1 megjegyzés:

Vicuska írta...

Én elég leveses vagyok, egy tartalmas második előtt nagyon jól esik egy ilyen zöldségleves! A krumpli tényleg hízlalna??! Szerintem tévhit! Talán olajban sütve :) Más zöldségekkel fogyasztva diétás, nem?
http://www.novagyok.hu/magazin/dieta_taplalkozas/cikk/napi_fel_kilo_minusz_8211_krumplis_finomsagokkal/
-itt azt olvastam, hogy fogyóznak vele.